Organisaties kunnen optimaal ontwikkelen als de mensen in hun organisatie zich hierbij betrokken voelen.
Zodra zij zich tegelijk bewust zijn dat zaken ook anders bekeken en ingestoken kunnen worden dan zij tot nu toe deden (sociale innovatie), kan grensverleggende innovatie plaatsvinden. Slimme bedrijven zullen de huidige periode van ongevraagde verandering dan ook gebruiken om duurzaam bewustzijn in hun organisatie te ontwikkelen. Zij zullen als gevolg hier sterker uitkomen.
Wij willen alle mensen in de organisatie diepgang meegeven waar zij zelf iets aan hebben en die tot nieuwe inzichten leidt. Dit zal namelijk een toename van eigen verantwoordelijkheid en respect naar elkaar en de omgeving tot gevolg hebben. De organisatie zal dit terugzien in al haar resultaten. Van nieuw leiderschap en plezier tot minder ziekteverzuim en hogere winst. Sociale innovatie is dus een must!
Voorbeeld Project:
Je drijfveren zijn verbindende schakels tussen kunnen en doen.
Iets kunnen betekent nog niet dat je iets doet. Drijfveren zeggen niets over goed of slecht.
Studio Denkbeeldig verzorgde illustraties.